Articles

Opinió

Dissenyar espais per jugar a la ciutat: els qui en saben més hi participen?

Donat que les persones adultes fa molt temps que no juguem, què ens fa pensar que nosaltres som les més adequades per dissenyar els espais de joc dels infants i adolescents de la ciutat? L'Ajuntament i l'Institut Infància i Adolescència de Barcelona hem iniciat un projecte de cocreació de dos parcs a Barcelona amb 170 infants de 10 a 12 anys.

Notícia

EscoLab: Canviar l'aula pel laboratori

A l'octubre s'inicien les 240 activitats que ofereix EscoLab aquest curs per despertar la vocació científica i acostar la recerca a l'alumnat

Notícia

El futur de l’FP: més alumnes, més oferta, més internacionalització i més innovació

La formació professional està en auge: augmenta cada any el nombre d’alumnes i creix també l’oferta formativa. I sobretot puja posicions en l’ordre de prioritat de les polítiques educatives. La Fundació BCN Formació Professional promouen la internacionalització d’aquests estudis.

Notícia

Barcelona acollirà al 2020 la fira d'educació superior més important d'Europa

La capital catalana serà la seu de la 32a edició de la conferència de l’European Association for International Education, un esdeveniment que l'any passat va aplegar 6.000 persones de 95 països.

Notícia

L’Open Data, als instituts de Barcelona per fomentar l’esperit crític i el tractament de dades

L’Ajuntament de Barcelona ha convocat la segona edició del Repte Barcelona Dades Obertes, un projecte educatiu adreçat a alumnes de 3r i 4t d’ESO i FP per a que analitzin l’entorn de la ciutat i facin propostes de millora