Articles

Entrevista

“El debat sobre religions a l'aula no ha de ser mocador sí mocador no, sinó entendre el perquè del vel”

El psicòleg Saïd El Kadaoui parla sobre processos de generació de la identitat i arrelament en persones migrades que tenen dos sentiments de pertinença. Explica la complexitat d’aquesta fase, sobretot en èpoques crucials com l’adolescència

Opinió

El dret a la ciutat educadora

Carta a les ciutats membres de la Xarxa Internacional de Ciutats Educadores amb motiu de la celebració del seu dia internacional

Opinió

Propostes per reforçar la participació a l'Audiència pública de Nois i Noies de Barcelona

És necessari reforçar l’abast de l’Audiència Pública perquè arriba a un nombre reduït d’infants i hi ha diferències significatives de participació entre primària i secundària

Reportage

Quan Collserola crema: fer que la veu dels nens s'escolti al món dels adults

El Projecte CUIDAR, impulsat per la Unió Europea, en el marc del programa Horizon 2020, va entrar a les aules de cinc països diferents per a fer arribar les idees dels alumnes als experts en protecció civil i implementar-les en les polítiques de prevenció de riscos