Els patis, espais privilegiats per garantir joc, contacte amb la natura i aprenentatges a l’aire lliureEmma Cortés Maurel, Laia Curcoll
Maria José Cesena: “La identificació de l’alumnat amb NESE ha de garantir una resposta educativa per a tot el grup-classe”Mar Ferrando
Joves d’escola privada i d’un centre residencial, units pel teatreSandra Vicente15 de febrer de 2022Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read
‘De 0 a 3’: Un espai per gaudir de la petita infància i teixir barriSandra Vicente18 de gener de 2022Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read
Un bocí d’història al lleure de BarcelonaRedacció - educa.Barcelona11 de gener de 2022Updated:8 d'agost de 20248 Mins Read
Horts al terrat: conreant inclusióSandra Vicente6 de gener de 2022Updated:8 d'agost de 20244 Mins Read
Prometeus, apropant la universitat al RavalSandra Vicente16 de desembre de 2021Updated:8 d'agost de 20247 Mins Read
Espais C: quan l’escola es converteix en residència artísticaSandra Vicente9 de desembre de 2021Updated:8 d'agost de 20245 Mins Read
Escoltar l’experiència del jovent per no deixar ningú enrereSandra Vicente30 de novembre de 2021Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read
Els adolescents alcen la veu per una Barcelona menys adultocèntricaSandra Vicente23 de novembre de 2021Updated:8 d'agost de 20245 Mins Read
Horts escolars: aprenent al ritme de la naturaSandra Vicente17 de novembre de 2021Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read
Espais familiars de criança de titularitat municipal, una alternativa a la bressolSandra Vicente28 d'octubre de 2021Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read