Maria José Cesena: “La identificació de l’alumnat amb NESE ha de garantir una resposta educativa per a tot el grup-classe”Mar Ferrando
“El debat sobre religions a l’aula no ha de ser mocador sí mocador no, sinó entendre el perquè del vel”Sandra Vicente7 de desembre de 2017Updated:8 d'agost de 20247 Mins Read
“Quan s’imposa el silenci és quan els nens s’imaginen que el conflicte és molt més greu”Sandra Vicente2 de novembre de 2017Updated:8 d'agost de 20248 Mins Read
“L’autoestima no és dir al nen que ho fa tot bé: això és narcisisme”Sandra Vicente17 d'octubre de 2017Updated:8 d'agost de 202413 Mins Read
“Hem de canviar la relació asimètrica entre alumne i mestre: aprendre no és repetir, és construir”Sandra Vicente18 de setembre de 2017Updated:8 d'agost de 20249 Mins Read
La història del poble gitano s’ha d’ensenyar a les aules per corregir “un deute històric”Victòria Oliveres18 de juliol de 2017Updated:8 d'agost de 202410 Mins Read
Vicenç Arnaiz: “La criança és tan complexa que es necessita el saber compartit”Victòria Oliveres29 de maig de 2017Updated:8 d'agost de 202417 Mins Read
“Els espais familiars són una forma dir a les famílies: sou els protagonistes de l’educació dels vostres fills”Victòria Oliveres6 d'abril de 2017Updated:8 d'agost de 202412 Mins Read