Maria José Cesena: “La identificació de l’alumnat amb NESE ha de garantir una resposta educativa per a tot el grup-classe”Mar Ferrando
La diversitat social, un actiu irrenunciable per a les escoles i les aules del segle XXIDavid Mallafré13 de febrer de 2020Updated:27 d'octubre de 20245 Mins Read
14 reptes de ciutat per tenir més i millors oportunitats educativesLaia Pineda22 d'octubre de 2019Updated:8 d'agost de 20248 Mins Read
Joves, espais de referència, transformació social i creixement personalAlícia Aguilera Martínez25 de setembre de 2019Updated:8 d'agost de 20247 Mins Read
S’hi troben bé els infants a l’escola? Parlen els nens i nenesMarta Curran30 de juny de 2019Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read
El Baobab arrela el lleure educatiu de base associativa als barris perifèricsPilar Lleonart, Gretel Vila, Núria Comas i Marçal Farré29 de maig de 2019Updated:8 d'agost de 20245 Mins Read
Dissenyar espais per jugar a la ciutat: els qui en saben més hi participen?Emma Cortés Maurel4 d'octubre de 2018Updated:8 d'agost de 20247 Mins Read
Els patis escolars oberts al barri: Recuperant espais de lleure en comunitatEnric Saurí4 de febrer de 2018Updated:27 d'octubre de 20244 Mins Read
El dret a la ciutat educadoraMiquel Àngel Essomba30 de novembre de 2017Updated:8 d'agost de 20243 Mins Read
Propostes per reforçar la participació a l’Audiència pública de Nois i Noies de BarcelonaAna Maria Novella24 de novembre de 2017Updated:27 d'octubre de 20246 Mins Read
Els camins escolars a la ciutat de Barcelona. Entre límits i avençosEnric Saurí17 de novembre de 2017Updated:27 d'octubre de 20247 Mins Read