Maria José Cesena: “La identificació de l’alumnat amb NESE ha de garantir una resposta educativa per a tot el grup-classe”Mar Ferrando
I ara què podríem fer amb tots aquests textos i dibuixos?Jaume Carbonell30 de maig de 2020Updated:8 d'agost de 20247 Mins Read
Escoltar els infants amb els ullsAscensión Moreno24 de maig de 2020Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read
La dignitat humana es construeix amb la pellEva Martínez17 de maig de 2020Updated:8 d'agost de 20248 Mins Read
Dibuix, paraula i memòria; somnis i futurMaria Jesús Comellas3 de maig de 2020Updated:8 d'agost de 20249 Mins Read
Estimat diari: volem entendre, somiar, evocarBegonya Folch19 d'abril de 2020Updated:8 d'agost de 20247 Mins Read
Un Drac viu a la nostra escola (una història real)Equip de mestres de la Institució Montserrat2 d'abril de 2020Updated:8 d'agost de 20246 Mins Read
La participació dels infants i adolescents, tema emergent de ciutatLaia Pineda i Laia Curcoll27 de febrer de 2020Updated:27 d'octubre de 20248 Mins Read